Kezdje ott, ahol most áll
és növekedjen!
A kívánt hatáshoz kevés csak egy elektronikus névjegy.
Kell a dobbantó a felugráshoz, de a jó eredményhez önmagában még nem elég. Miért?
Ez a 3 mind együtt kell a távolba jutáshoz:
1. Célkitűzés, tervezés (nekifutás: ELŐTTE)
2. Látvány és funkció (felemelkedés: RAJTA)
3. Hatás mérése (célba érkezés: UTÁNA)
A kiválóság elérését nem a végén, hanem az elején kezdjük. A jól megválasztott kulcs paraméterek tükrözzék a kívánt eredményeket. Meg fogja látni mennyi minden látható lesz.
Jól konvertáló honlapot építek. Üzletszervezési folyamatra épül, mérnöki szemlélettel, webes marketing megoldásokkal.
A megfelelő mérések által érthető adatelemzés követi, és optimális üzemeltetés.
Mert a technológia az utóbbi években sokat fejlődött. Az előny többet ér, mint a lemaradás.
Akik a legújabb informatikai és digitalizációs kihívások elé néznek.
A legtöbb nagy cég megengedheti magának, hogy szakértőket alkalmazzon. De most már a kisebbek számára is nyitva áll a kedvező szakember kölcsönzés, akár részfeleladatokra is.
Sokkal több ‘DataScience’ szerszám van a kezemben. Olyan ez, mint a láncfűrész, hiába növelnénk a balták és munkások számát, nem lehet utolérni.
Az analitikai kihívásokhoz kell jókora türelem, gyakorlott fej és kéz is. Rendszerben gondolkodom.
Végig viszem a cél kitűzésétől az eredmények eléréséig. Ez lesz a 3 fontos mérföldkő a fejlesztés során:
– Az általam segített vállalkozások olyan piaci előnyre tehetnek szert, ami a létezésüket stabilizálja, profitjukat növeli.
– Adatokra alapozott döntéseik a költségeiket is jelentősen csökkentik, nem beszélve a bosszúságok elkerüléséről.
– Proaktív szemlélettel készítem fel a vállalkozásokat a kiszámítható működésre.
1/b.) Élelmiszer-jogi szaktanácsadás és oktatás:
Leendő vagy működő élelmiszer-vállalkozókat tájékoztatom a jogi előírásokról, szakmai követelményekről, bírságok elkerülésére >10 év hatósági tapasztalattal.
Honlaptervezés, -fejlesztés és -optimalizálás.
Háromféle weboldal létezik a világon:
– muzeális; ami tartalmilag, megjelenésében, funkciójában elavult;
– alakuló; ami még félkész;
– célját optimálisan teljesítő.
Azon vagyok, hogy a másodikból a harmadik legyen.
Adatelemzés – felsőfokon
– adatok előkészítése, tisztítása (a táblázatkezelésen túl)
– feldolgozás modern statisztikai és Machine Learning módszerekkel
– elemzések ábrázolása, értelmezése az üzleti döntések előtt
Előrelátó tervezéssel sokat lehet spórolni; csökkennek az üzemeltetési költségek, sőt akár egy programfejlesztés is megúszható!
Az interenetes szöveg és kép legyen mindig releváns!
A szöveget is optimalizáljuk! Amíg nem megnyerő (rossz) a szövege – addig képtelen teljesíteni!
Kijavítom a honlapot, így lesz egy elég jó érkező oldala, sőt és az egész honlap javításában is segítek – a Google is meghálálja jó találati helyezéssel!
Ez így van, nekem is sokat kellett tanulnom mit és hova, s hogyan tegyek.
De ha már értem, akkor szívesen megmutatom hogyan érdemes haladni és mit érdemes beépíteni.
Takarítson meg több hónap tervezést és átgondolással töltött mérnöki órát a bevált és kész funkciók bekapcsolásával!
Hiánytalan karbantartás és garancia tulajdonosa lehet, ha én kezelem az összetett technikai tennivalókat..
Alacsonyabb költség és nagyobb biztonság egyszerre – szakszerű delegálással.
Nem kell félni, hogy feltörik a honlapját, leáll, vagy elavul.
Ha épp egy lényeges lépés kimaradt volna a webes adatkezelése során, akkor semmi sem működne.
Egy autóhoz sem elég, ha csak egy jó váltóm vagy kerekem van, kell a váz és a megfelelő összekötés, irányítás is!
Pont elegendők azok a lényeges információk és jelentések, amiket rendszeresen készítek az elemzéssel.
Valami újba kezdeni, de miként?
Segítek, hogy átlássa melyik terméket érdemes megtartani és miként meghirdetni.
Tegyünk bele több hatékony automata funkciót?
A versenytárs elemzéssel kiderülhet miként érdemes jól dönteni.
Sokféle online marketing és értékesítési szolgáltatás közül melyiket mikor és hogyan érdemes alkalmazni?
Hogy kapcsolhatók hozzá a hiteles online megosztások?
Beállítom mikor és mit mérjünk és hogyan értelmezze az internetes forgalmat és vásárlásokat.
– Átbeszéljük a üzletszervezési alapokat, a megfelelő marketinges hátteret. UTÁNA
– Elkészül a honlap a megfelelő biztonsági beállításokkal, kinézettel és funkciókkal. MAJD VÉGÜL
– A szükséges mérési beállításokat is elvégezzük. Ezek alapján behangoljuk az optimális működtetését.
Erősségem, hogy mindezekre együtt figyelek, a kezdetektől az eredményekig.
1. A weboldal tervezés és fejlesztés, adatelemzés, valamint marketing tanácsadás együtt nagyobb üzleti értékkel bír.
Az online optimalizálás során alkalmazom a Data Science eszköz- és módszertárát, melynek lényege, hogy a vállalkozások működésére az adatfeldolgozás komplett folyamatán keresztül látok rá.
Az elemzésem statisztikai alapú, programozással amennyire érdemes automatizálom, és érthető módon bemutatom az eredményeket. Részfolyamataim során:
– Optimalizálom a vállalkozások online felületeit; a marketing céljaival összhangban.
– Megtervezem az üzleti célokat szolgáló adatok gyűjtését, feldolgozását, kiértékelését, amivel olyan információkat nyerünk, amely kulcsfontosságú a cég működése szempontjából.
– Monitorozom a piaci teljesítőképességét (versenytársak jellemzése, kulcsszó kutatás, keresőoptimalizálás)
– A legújabb adatkezelési és adatfeldolgozási technológiákkal megjelenítem az eredményeket, amelyek a megalapozott vezetői döntéshozatalhoz szükségesek és később is felhasználhatók.
– Áttekinthetővé teszem az üzleti folyamatokat, megbízható és hatékony informatikai rendszerelemek összekapcsolásával értékesítés automatizálást (sales funnel) végzek a hatékony piacszerzés érdekében.
Önálló munkámat fotós, jogi szakértő, grafikus és szövegíró marketinges vállalkozó ismerőseim bevonásával egészítem ki.
2. Leendő vagy működő élelmiszer-vállalkozókat tájékoztatom a jogi előírásokról, szakmai követelményekről, optimalizációs szemlélettel.
A hatósági jogalkalmazásban szerzett több mint 10 éves gyakorlatom alapján rálátok mindazokra a folyamatokra, ahogyan a hatósági döntések és szankciók megszületnek – amivel ugye senki sem szeretne készületlenül találkozni. Ismerem a borászati előírások és jelölés minden kihvását.
mert fontos, hogy:
– igényesen építsem fel a tervezéstől a megjelenésig,
– a cél érdekében leginkább alkalmas eszközökkel,
– jó szervezéssel és naprakész SEO ismeretek alkalmazásával
az online marketing szemlélettel vállalt rendszer- és honlap-építést.
Az élő növény ~ a legjobb hasonlat.
1. Csíraképes mag ~ Jó ötlet és célok.
2. Termőtalaj, víz, napfény ~ Életképes környezet.
3. Gondos gazda ~ Növekedés, fejlődés.
– Merítsen a gyakorlati webes tervezési alapokból
– Válaszoljon 5 rövid honlap ötletelő kérdésemre itt
– Olvasson érdekes és hasznos témákról a Beavatás blogban
– Kíváncsi egy ingyenes honlap elemzésre? (saját vagy másé)
– Szerezzen információt, szabadon kérdezhet a Kapcsolat lapon!
– Üzleti folyamatok felmérése. Cél, folyamat- és funkcióterv egyeztetése.
– Egyénre, piaci környezetre vonatkozó stratégia, marketing megoldások.
– Meglévő honlap elemzése, kimutatások (saját, vagy a versenytársé).
– Arculat- és honlapépítés, felújítás a fentiekkel együtt, vagy után.
– Oktatás, karbantartás, tanácsadás.
Ennyi a jó honlap:
ÁTgondolt – MEGgyőző – MÉRhető.
„Jót s jól! – Ebben áll a nagy titok.”
Kazinczy Ferenc