Lehet, de nem biztos… Honnan tudjam?
„Nézzünk csak meg egy másik boros palackot a szomszéd boltban, mit is írtak rá”?
Megmondja a tervező? Neki tetszik, nekem is. Nyomda is azt mondta mehet… Akkor ez OK?
Prémium, maradhat? Kézműves?
Különleges? Természetes? Bio? Védjegy?
Őstermelő, kistermelő, felvásárló?
Jégbor? Narancsbor? Bikavér? Magyar Burgundi?
Az eredet kérdése és igazolása is nagy falat!
Házi, magyar, hazai, hazai feldolgozású?
A képekre és reklámokra mi vonatkozik?
Milyen termék jellemzőkről állíthatunk és mit?
Legalább 10 éve figyelem és segítem azok munkáját, élelmiszer-termékeik címkéit készítik.
Sok bizonytalanság adódik a helyes jelölésről, ezért kérdéseikkel keresnek meg.
Találkozom azokkal is, akik az „én biztos jól gondolom” – véleményekre vagy kivitelező grafikusokra bízzák magukat.
A jogszabályok összes előírása… sokszor mégsem teljesül – főleg elsőre!
Ezért az utóbbi években egyre többen köszönték meg nekem, hogy időben sikerült megelőzni egy büntetést.
Gyorsan, hatékonyan!
Pedig ha a polcon ott a termék, akkor már lehet hogy késő…
A félrevezető szöveggel és kusza első benyomással milyen eredményt akarunk elérni? A vevő csak nézegesse vagy meg is vegye?
Ki kíván ma azzal foglalkozni, ami azután történik, ha a köz-igazgatása hatósági eljárást folytat és úgy dönt, ahogy soha sem szeretjük?
Költségek, amik megelőzhetők:
Hogyan tovább?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
John Doe Tweet
Döntsön helyesen! Eredményei:
Ennyi a jó honlap:
ÁTgondolt – MEGgyőző – MÉRhető.
„Jót s jól! – Ebben áll a nagy titok.”
Kazinczy Ferenc