Webes adat-elemzés, honlap-tervezés és optimalizálás.

Ötlet azonnal

Kell egy jó honlap?

Hogyan is fogjunk hozzá? Nem vagyunk egyformák, … a honlapjaink sem.

Segítségként szerkesztettem egy gyorsan kitölthető űrlapot. Ez segíthet Önnek elindulni, gondolkodni, ötletelni.
Sőt: további szempontokat ad a tervezéshez. (akármelyik szakértőhöz fordul a jövőben).

Gondolkozott már a honlapján, de kevés az ötlete a tervezéséhez? Ez természetes, kezdetben így szokott lenni.
Szívesen segítek felmérni és rendszerezni az igényeket, az alakuló elképzeléseket könnyebb így megfogalmazni.

Kérem az alábbi 4+1 kérdéshez jelölje meg, amelyeket leginkább a sajátjának érez. Szabad szövegben is válaszolhat. (Nincs jó és rossz válasz!).

Kiemelt jelentőségű a honlap, ha márkaismertség, ügyfél elégedettség növelés a cél. Ha pedig értékesítés, akkor nem is kérdés hol máshol történjék. Az üzleti folyamatokban milyen szerepe lesz a honlapjának?

Tájékoztatás
Termék/szolgáltatás vagy márka ismertetése, blogcikkek, vélemények terjesztése. Lássák meg milyen értékeket közvetít a cég számukra!

Kapcsolatfelvétel
Komolyabb érdeklődők elérése, akik már nyitottak az Ön ajánlataira.

Közvetlen piaci célzás, kapcsolattartás
Hírlevéllel, levelező listával megtarthatók az érdeklődők és vásárlóvá „konvertálhatók”.

Vásárlás
Ön itt a termékét/szolgáltatását értékesítheti azok számára, akiknek a problémáira megoldást jelent és/vagy a vágyaik teljesülését szolgálja.
Időpont foglalások, rendelések, fizetések megoldását is érdemes előre átgondolni. Szívesen adok segítséget, választási lehetőségeket.

 

 

KÖSZÖNÖM, hogy a kitöltéssel hozzájárult a hatékonyabb munkavégzésemhez.

Olvassa el, milyen alapokon, hogyan tervezem és valósítjuk meg közösen a WebMesterMű-vet.

Ránézzek a honlapjára? 
Egy célt szolgál a szövegelátványafunkciója?

Zsákutcák nélkül

Ön rövid- vagy hosszabb távra tervez?
Előre gondolkodni nehezebb, de megéri. Ezt vállalom.

  1. – Üzleti folyamatok felmérése. Cél, folyamat- és funkcióterv egyeztetése.
  2. – Egyénre, piaci környezetre vonatkozó stratégia, marketing megoldások.
  3. – Meglévő honlap elemzése (ha már van saját, vagy a versenytársé).
  4. – Arculat- és honlapépítés a fentiekkel együtt, vagy után (nem előtt!)
  5. – Oktatás, karbantartás, tanácsadás.

Miért fontos ez? Honlapok fejlesztéséhez ugyanis kétféle kínálat a gyakori:
 

1.) – Az első kívánságok, elképzelések nagyon jó tanácsadók, de nem mindig.
Arra alapozva, amit MA szeretnénk, meg lehet kérni több webmestert is.
A később felmerülő igények pedig újabb megbízásokhoz vezetnek.
Ha az ügyfél elégedett volt, akkor visszajön. Ha nem, akkor máshol próbálkozik.
Akár kezdheti újra

2. ) – Ügyfél céljait felmérik egy komplett vállalkozási tanácsadás keretében.
Meghatározzák a tevékenységi és üzleti folyamatait.
Személyes marketing tanácsokkal igazítják a sikeres útra.
Az online jelenlét nem csak egy pusztán bemutatkozó-kapcsolatot felvevő honlap.
A teljes digitalizáció számos automatizálással segít,
egészen a komplett eladási és ügyfélkezelési elektronikus megoldásokig.

Ha úgy látja a problémáira együtt megoldást találhatunk, keressen bátran, kötelezettség nélkül.