Honlap- és adat-elemzés, tanácsadás, tervezés, fejlesztés.

Hogyan dolgozom?

út
Őszi sétány Pécs óváros falai mentén - ilyen úton szeretünk haladni (saját fotó)

A munkát mindig közös egyeztetés előzi meg.

Ötletelés során megmutatom: hova, mivel, miként lehet eljutni.
- Kialakul mi lesz a pontos cél és stratégia, hogy azt hatékonyan elérhessük.
- Bemutatkozó/tájékoztató oldal?
- Webes online szolgálatatások/termékek eladása?
- A kettő kombinálása és/vagy adatbázis kezelés?
- Szükséges-e hozzá további tanácsadás, oktatás?
- A tartalmi anyagok (szöveg, ábra, képek videó) feldolgozható állapotban vannak-e?
Menet közben lehetnek még meglepetések, de ezek kezelésére is felkészültem.

Az első konzultáció ingyenes, hiszen csak ez után lehet majd döntést hozni a közös munkáról.

Súgok: Mindig ez elvártnál többet szoktam adni, nem csak az ajánlat adáskor.
Ezzel garantálom, hogy ügyfeleim maximálisan elégedettek lehessenek.
Mielőtt kiderül, hogy szimpatikus-e a hozzáállásom, érdemes utána járni ki hogyan dolgozik.
Legyünk tájékozottak a piacon.

Íme néhány kulcsfontosságú információ:

  • Tapasztalatom szerint a megrendelő a legtöbb esetben nem pontosan tudja mit szeretne elérni,
    főleg azt hogyan és milyen ütemezésben képzeli. Csak reális feltételekkel érdemes gondolkodni.
    Milyen elképzelések és szempontok alakítják majd a tervezett megjelenést?
  • Az is kiderül, mennyire felkészült a szükséges adatok átadására.
    Ha van ilyen akadály, vagy hiányzik valami, és szükségessé válik a tervezési munkát folytatni, akkor folyamatfeltárással, oktatással, szakemberek (pl. fotós, videós) bevonásával szívesen segítek.
  • A weblapszerkesztők jellemzően megmutatnak néhány referenciát, de az nem olyan, amit Ön megálmodott, vagy épp másra lenne szüksége. Ha látok egy honlap-képet, az legfeljebb tetszik, de általában nem és nem is ez számít! Kiírnak még néhány szakzsargont, amit nem értünk. Ezek alapján ki az, aki azonnal felvenné a kapcsolatot? Pont az a bizalom hiányzik még, ami alapján bátran dönthetnénk.
  • Azt se tudják milyen munkát várhatnak tőle, hogyan dolgozik. Milyen garanciák vannak az ígéretekre?
  • Mivel az árképzések nem azonosak, ezért szinte lehetetlen az összehasonlítás.
    Arról nem is beszélve, hogy a tartalmi tételek alapján nem áll össze a teljes kép, a megnevezéseket se biztos hogy értjük. Még valami: minden benne van-e az ajánlatban, amire szüksége lesz?
  • Ismeretlen tartalmú olcsó munka? = Ablakon kidobott pénz. Ezen már előre érdemes spórolni!

Hogyan döntünk?
Terméknél ez egyszerű.
Vásárcsarnokban, vagy egy termelői piacon felmérjük mi az, amit kiraktak az asztalra.
Gyakran meg is lehet kóstolni, ki lehet próbálni.
Ha szükségem van rá, és pont olyan mint amire vártam (méret, szín, stb), és rá is szánok annyit amennyit kérnek érte, azaz legalább olyan értékes, mint az ára, hát akkor kérem, fizetem.

Szolgáltatásnál erről többről van szó.
Nehezebben mérhető, de fontos tudni mit mikor mennyiért. Valóban megoldja a problémámat? Megéri?
Tehát meg kell ismerni, ki hogyan dolgozik. Milyen az ügyfélkezelése? Mit várhatok a szemlélete alapján?

Az árak:
A reális ár mindig az, ami mindkét félnek előnyös.
Az olyan tételek idő- és anyagi költségét is figyelembe veszem, amit előre nehéz megbecsülni.
Árajánlatom során miért nem sorolok fel, árazok be konkrét marketing elemeket?
Mert azok nem olyanok, mint a polcról levehető rágógumi (az elején édes...). Nincs is áruk. Foglalkozni kell velük, ezért általában időarányosak. Azt építem be, és akkor, amire és amikor az adott esetben szükség van és hasznosíthatóan működik.

Határidők:
Ajánlattételben a közösen elfogadott munkafázisonként időbeli mérföldköveket tűzünk ki.
Ha az árak is elfogadhatóak, akkor szerződés, titoktartási nyilatkozat aláírása következik.

A döntés komoly dolog.
Részemről is! Elkötelezés előtt jogom van későbbre sorolni ha ez így megfelelő, sőt válogatni.

Csak azt vállalom el, amiben motivált leszek. Tényleg. De azt komolyan.
Ez így mindenkinek hasznosabb. Garancia ez arra, hogy jobb minőségű lesz az eredmény.

 

Mindenki kér és kap. Üzletet akkor kötünk, ha mindkét fél nyer.

Üzemanyag persze kell az utazáshoz.
A megrendelő – ha menni óhajt – tankol.
Én vezetek.