Webes adat-elemzés, honlap-tervezés és optimalizálás.

Hogyan dolgozom?

út
Őszi sétány Pécs óváros falai mentén - ilyen úton szeretünk haladni (saját fotó)

Ugye nem egyszerű megtalálni a megfelelő szakembert?

Tudom, hogy milyen nehéz kiválasztani, voltam már hasonló helyzetben.
Kőműves, ács, orvos, ügyvéd… A szóbeszéd segít? Vagy a saját csalódás? 

A munkát mindig közös egyeztetés előzi meg.

Ötletelés során megmutatom: hova, mivel, miként lehet eljutni.
– Kialakul mi lesz a pontos cél és stratégia, hogy azt hatékonyan elérhessük.
– Bemutatkozó/tájékoztató oldal?
– Webes online szolgálatatások/termékek eladása?
– A kettő kombinálása és/vagy adatbázis kezelés?
– Szükséges-e hozzá további tanácsadás, oktatás?
– A tartalmi anyagok (szöveg, ábra, képek videó) feldolgozható állapotban vannak-e?
Menet közben lehetnek még meglepetések, de ezek kezelésére is felkészültem…

Az első konzultáció ingyenes, hiszen csak ez után lehet majd döntést hozni a közös munkáról…

Mivel garantálom, hogy ügyfeleim maximálisan elégedettek lehessenek?

Súgok: Mindig az elvártnál többet szoktam adni, nem csak az ajánlat adáskor.

Legyünk tájékozottak a piacon.

Érdemes és utána is lehet járni, ki hogyan dolgozik.

Íme néhány hasznos kulcsfontosságú információ:

  • Tapasztalatom szerint a megrendelő a legtöbb esetben nem pontosan tudja mit szeretne elérni,
    főleg azt hogyan és milyen ütemezésben képzeli. Csak reális feltételekkel érdemes gondolkodni.
    Milyen elképzelések és szempontok alakítják majd a tervezett megjelenést?
  • Az is kiderül, mennyire felkészültek vagyunk a szükséges adatok átadására. Ha van ilyen akadály, vagy hiányzik valami a folytatáshoz, akkor folyamatfeltárással, oktatással, szakemberek (pl. fotós, videós) bevonásával szívesen segítek.
  • A weblapszerkesztők jellemzően megmutatnak néhány referenciát, de az nem olyan, amit Ön megálmodott, vagy épp másra lenne szüksége. Ha látok egy honlap-képet, az legfeljebb tetszik, de általában nem és nem is ez számít! Kiírnak még néhány szakzsargont, amit nem értünk. Ezek alapján ki az, aki azonnal felvenné a kapcsolatot? Pont az a bizalom hiányzik még, ami alapján bátran dönthetnénk.
  • Fontos kérdés még, milyen minőségű munkát kapunk? Milyen garanciák vannak az ígéretekre?
  • Mivel az árképzések nem azonosak, ezért szinte lehetetlen az összehasonlítás.
    Arról nem is beszélve, hogy a tartalmi tételek alapján nem áll össze a teljes kép, a megnevezéseket se biztos hogy értjük.
    Még valami: minden benne van-e az ajánlatban, amire szüksége lesz?
  • Ismeretlen tartalmú olcsó munka? = Ablakon kidobott pénz. Ezen már előre érdemes spórolni!

Terméknél ez egyszerű.
Vásárcsarnokban, vagy egy termelői piacon felmérjük mi az, amit kiraktak az asztalra.
Gyakran meg is lehet kóstolni, ki lehet próbálni.
Ha szükségem van rá, és pont olyan mint amire vártam (méret, szín, stb), és rá is szánok annyit amennyit kérnek érte, azaz legalább olyan értékes, mint az ára, hát akkor kérem, fizetem.

Szolgáltatásnál erről többről van szó.
Nehezebben mérhető, de fontos tudni mit mikor mennyiért. Valóban megoldja a problémámat? Megéri?
Tehát meg kell ismerni, ki hogyan dolgozik. Milyen az ügyfélkezelése? Mit várhatok a szemlélete alapján?

Határidők:
Ajánlattételben a közösen elfogadott munkafázisonként  mérföldköveket tűzünk ki, ezekhez eredmény célokat és időbeli ütemezést rendelve.
Ha az árak is elfogadhatóak, akkor szerződés, titoktartási nyilatkozat aláírása következik.

Hogyan szoktunk dönteni?

A döntés komoly dolog.
Részemről is! Elköteleződés előtt jogom van akár későbbre sorolni, ha ez szükséges a többi munkám mellett, ezért alaposan átgondolom.

Csak azt vállalom el, amiben motivált leszek. Tényleg. De azt komolyan!
Ez így mindenkinek hasznosabb. Garancia ez arra, hogy jobb minőségű lesz az eredmény.

Mindenki kér és kap. Üzletet akkor kötünk, ha mindkét fél nyer.

Üzemanyag persze kell az utazáshoz.
A megrendelő – ha menni óhajt – tankol.
Én vezetek.